Netflix kalan son interaktif içeriklerini platformdan kaldırıyor

NETFLIX İNTERAKTİF İÇERİKLERİNİN SONU GELİYOR

Netflix, izleyicilerin hikayenin akışını belirlediği interaktif içeriklere yatırım yapmıştı fakat son zamanlarda bu tarz içeriklerden uzaklaşmaya başladı. Popüler içerik platformu, interaktif yapımlara olan ilgisini kaybederek mevcut içeriklerden bazılarını kaldırdı. Black Mirror: Bandersnatch ve Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend gibi interaktif içerikler de artık 12 Mayıs’tan itibaren platformdan kaldırılacak.

Daha önce kaldırılan interaktif içerikler şunlardı:

  • Jurassic World: Camp Cretaceous
  • Carmen Sandiego: To Steal Or Not To Steal
  • You vs. Wild
  • Boss Baby: Get That Baby!

Netflix sözcüsü, interaktif içerikler için kullanılan teknolojinin sınırlı olduğunu ve şirketin farklı alanlara yöneldiğini belirttiğinde, kaldırma kararının arkasındaki sebebi açıklamış oldu.

Related Posts

Şahika Ercümen Dominika’da 3 altın madalya elde etti

Dominika’da düzenlenen Uluslararası Serbest Dalış Turnuvası’nda milli sporcu Şahika Ercümen, 3 altın ile 2 gümüş madalya kazandı.

Huawei Watch 5 özellikleri ve tüm detaylar: X-Tap teknolojisi nedir?

Huawei, Almanya’nın berlin şehrinde yaptığı sunumda yeni akıllı saat modelini ve kullandığı X-Tap isimli teknolojiyi tanıttı.

AirPods’unuzla bunları yapabileceğinizi biliyor muydunuz?

Apple’ın geçtiğimiz yıl yayınladığı iOS 18 güncellemesiyle birlikte AirPods Pro ve diğer AirPods modelleri çok sayıda yeni özellikle donatıldı.

Yapay zeka ile yeni bir tıp çağı başlıyor! Hayat kurtarma yarışı

Londra merkezli DeepMind’ın geliştirdiği AlphaFold yapay zeka sistemi, biyolojinin on yıllardır çözülemeyen en büyük problemlerinden biri olan protein katlanma sorununu büyük ölçüde çözerek bilim dünyasında tarihi bir dönüm noktası oluşturdu …

Elon Musk’ın “Robotaxi”si engele takıldı

Tesla’nın, otonom araç projeleri kapsamında kullanmak üzere “Robotaxi” kelimesi için yaptığı marka tescil başvurusu, ABD Patent ve Marka Ofisi (USPTO) tarafından reddedildi. Kararın gerekçesi, terimin sektörde çok genel ve tanımlayıcı bir ifade olarak kullanılması. Başvurunun “sadece tanımlayıcı” olduğu belirtilerek, Tesla’nın bu kelimeyi ticari marka olarak tescil ettirmesi uygun bulunmadı.

Dolandırıcılığa karşı “çoklu kimlik doğrulaması” tavsiyesi

Dolandırıcılık olaylarına karşı cep telefonundaki banka ve benzeri uygulamalarda kullanılabilen çoklu kimlik doğrulamasının, yaşanabilecek parola kırılma durumlarında etkili korunma yöntemi olduğu belirtildi.